2008年11月12日星期三

第一篤便便的喜悅

前兩天,屋企又來了一個很可愛的不速之客,其實她已經在我家大廈樓梯底待之一整晚,天寒地凍,真陰功,好彩佢夠〝硬正〞。

她是第二隻來我家的自來貓,兩隻都係約一個月大BB貓,去年四月就嚟咗〝阿福〞,唔知點樣福BB可以自己由下一條街度下度下(因為知道阿福老豆是那裡的流浪貓),過咗馬路,走進大廈,還爬了兩層樓梯,塞自己入我家木門和鐡閘之間的空隙,我覺得阿福好勁,引以為榮。

今次這個小可愛應該有熟人(貓)介紹吧!如果唔係又點會摸上門來。見到佢咁精靈,又長了個冬菇髮型,又點捨得送比人。
今早終於等到她排第一篤便便,就放心了!

看看我家的四兄弟姊妹


沒有留言: